Astronomia – numer 32 / luty 2015

Wczoraj do mojej skrzynki trafił najnowszy numer miesięcznika Astronomia. Jest to mój drugi numer tego czasopisma i muszę powiedzieć, że w pełni spełnia moje oczekiwania jako czasopismo dla miłośników astronomii. Okładka najnowszego numeru prezentuje się następująco.A32d O czym przeczytamy w najnowszym numerze? Na początek jak zwykle kilka ciekawostek ze świata astronomii i astronautyki. Kolejne strony to szczegółowy opis najciekawszych astro wydarzeń w lutym, opis ciekawych obiektów mgławicowych, aktualności o widocznych na niebie kometach. Znaczna część pisma poświęcona jest opisowi tego co wydarzy się na niebie w drugim miesiącu bieżącego roku, wraz z pięknie wyrysowanymi mapkami, grafikami, tabelami. Na koniec znajdziemy artykuł wyjaśniający jak dobrać okular do teleskopu. W miesięczniku nie zabrakło też artykułu o wielkich astronomach z przeszłości i teraźniejszości.

Gorąco zachęcam wszystkich do zakupu lutowego numeru tego wspaniałego miesięcznika.

Poniżej prezentuję jeszcze cały spis treści bieżącego numeru.

A32s

Gdzie i w jaki sposób można kupić miesięcznik? O tym wszystkim dowiesz się ze strony miesięcznika

astronomia-amatorska.pl

• MaG.

Uważam,że tan miesięcznik ma sporo zalet,zawiera wiele ciekawych opisów a w razie niesprzyjającej pogody do obserwacji,jest naprawdę ciekawą i pouczającą lekturą na pochmurne dni.